5 טעויות שאסור לעשות כשהולכים לקנות עגלה - Peachy - הנחיית הורים ייעוץ שינה
16148
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16148,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-13.1.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-17643

5 טעויות שאסור לעשות כשהולכים לקנות עגלה

5 טעויות שאסור לעשות כשהולכים לקנות עגלה

קניית עגלה היא אחת המשימות הראשונות שלנו בתור הורים לעתיד. יש המון סוגים של עגלות, דבר שיכול לבלבל מאוד הורים צעירים. פה אפרט את 5 הטעויות שלא כדאי לכם לעשות.

רגע לפני כן, כדאי לדעת שהעגלה אמורה לשרת את התינוק על פי הגודל, המשקל וההתפתחות שלו, לא כל טיולון יתאים לתינוק בן יומו.

העגלה היא מבנה שלדי, שעליו מחברים את המושב המתאים לתינוק. לתינוקות קטנים מאוד יהיה בהתחלה מושב מסוג אמבטיה, לתינוקות גדולים יותר יהיה טיולון. לפעמים תהיה אפשרות להרכיב גם סל קל על העגלה. זה יכול להיות מאוד נוח אם מוציאים את הסל קל ישר מהאוטו לשלדת העגלה. מצד שני, לא מומלץ לתינוק לשבת על סל קל זמן מומשך.

1. אסור לכם ללכת לקנות עגלה לפני שבדקתם כמה מהפרמטרים הבאים. אז קודם כל אתם צריכים לדמיין את שגרת החיים שלכם ברמה הטכנית. תשאלו את עצמכם איפה העגלה שלכם צריכה לעבור? אם היא צריכה לעבור ברחוב הצר שלכם, תקחו מידות שלו. כמו גם לקחת מידות של דלת הכניסה שלכם בבית, מרווחים צריםנוספים שהעגלה צריכה לעבור בהם כמו מעלית, חדר מדרגות, חשובים גם הם.

גם משקל העגלה הוא פרמטר חשוב. עגלה צריכה להיות קלה לנשיאה. לא נעים אחרי לידה להתמודד עם סחיבה של משקל כבד שכל מה שאתם רוצים זה לקפוץ לקנות חלב במכולת השכונתית.

תבדוק את תא המטען שלכם. חשוב שהעגלה תוכל להכנס אליו בקלילות ועוד שיישאר מקום קצת. לא תאמינו כמה תצטרכו את המקום הזה בהמשך.

עגלה יכולה להגיע עם הרבה חלקים כגון, סוכך, מתאמים, סל, מעמד קפה להורה וכו'. וכאשר אתם רוכשים את העגלה, עליכם לברר בדיוק עם אילו רכיבים היא מגיעה.

2. אל תלכו לקנות עגלה לפני שחקרתם את הנושא. היום בקבוצות פייסבוק יש מידע רב. טיפ שלי- כנסו לפייסבוק לכמה מהקבוצות המובילות להורים ותקישו בשורת חיפוש את המילה "עגלה", מיד יעלו לכם כל הדיונים המשמעותיים לגבי זה. עוד טיפ חשוב- אני מציעה לכם בשביל הכיף לעשות חיפוש בפייסבוק בקבוצות הורים לה "בקושי היה בשימוש" ואז לראות אלו מוצרים עולים. אם עולים אותם מוצרים כמה פעמים- חסכו לכם מניסיון של אחרים, כנראה אין במוצר שימוש!

לא חייבים להגיע לחנות אחת ולקנות את העגלה. אפשר ללכת ולחזור כמה פעמים, לבדוק בכמה חנויות, כמה דגמים ואז לקנות.

קניית עגלה דורשת הרבה בדיקה

3. אל תלכו לקנות עגלה לפני שבדקתם כמה עולה עגלה ביד שניה. אני יודעת שזה לא בשביל כולם, אבל הצצה ביד 2 לא מחייבת אתכם לקנות. קודם כל זה יתן לכם מושג לגבי המחיר ודבר שני אתם יכולים למצוא עגלה בניילונים שנמכרת יד 2 רק בגלל שלא הגיעה בצבע המתאים. באופן אישי, אני חסידה גדולה מאוד של קנייה ביד 2, במיוחד כשמדובר בהוצאה כמו עגלה שהרבה פעמים לא משמשת להרבה חודשים. מבדיקה זריזה שעשיתי תחסכו 50% בערך על מוצר שישמש אותכם בערך שנה וחצי. מדובר בהרבה כסף.

4.אל תלכו לקנות עגלה עד שלא תחליטו ביניכם לבין עצמכם מה חשוב לכם, זה יהיה המצפן שלכם לאורך הדרך. עגלות מגיעות עם המון אביזרים (חלקם מיותרים לדעתי). למשל, אני לא ידעתי שאמבטיה יכולה לשמש את התינוק רק עד גיל 3 חודשים לערך. גם ככה בקושי יוצאים עם התינוק בחודשי חייו הראשונים ולכן בשבילי זאת היתה קניה מיותרת.

5. אל תתנו לאף אחד לקנות לכם את העגלה כמתנה להולדת הילד.ה. זה פריט שאתם חייבים לבדוק אותו כמה פעמים לפני שקונים. כך שאם אחד הסבים/ סבתות מציע לקנות עגלה, תוודאו שאתם נמצאים בזמן הרכישה ושלא מפתיעים אתכם. חשוב לדעת איך מקפלים את העגלה ולנסות לתרגל זאת כמה פעמים. חשוב שהעגלה תתאים למידות הגוף של ההורה (אם הוא גבוה או נמוך באופן משמעותי). יש הורים שאוהבים שיש שתי ידיות לעגלה ויש כאלה שאוהבים ידית אחת.

לסיכום, עגלה טובה יכולה להשאר אתכם עד גיל 3 לפחות. המחוייבות היא גבוהה וכמובן גם השקעת הכסף. תבחרו בחוכמה! לא כל עגלה יפה תהיה מספיק שימושית.

בחרו בתבונה!!

כאן תוכלו למצוא את המדריך המלא להרדמה עצמאית של הילד שלכם.

אין תגובות

Sorry, the comment form is closed at this time.