DIY אלבום תמונות לילדים - Peachy - הנחיית הורים ייעוץ שינה
16979
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16979,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-13.1.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-17643

DIY אלבום תמונות לילדים

DIY אלבום תמונות לילדים

כתבתי כאן בעבר על היתרונות שיש ב-DIY להורים. תוך כדי נזכרתי שכשהייתי בחופשת לידה, הכנתי אלבום תמונות DIY לבנות. זאת היתה הדרך שלי להשיג קצת שליטה והיגיון בכל הכאוס של חיי. כמו חלקה קטנה ששייכת רק לי ובה אני יכולה לעשות מה שאני רוצה.

בשנות ההתבגרות שלי אמא שלי הראתה לי את היומן שהיא כתבה עלי כשהיא הייתה בחופשת הלידה שלה וגידלה אותי, אי שם בארה"ב. כשראיתי את היומן בגיל ההתבגרות (הידוע לשמצה), זה פתאום הפך אותי לקצת יותר סובלנית כלפיה. שמרתי אותו עד היום ומדי פעם אני מעלעלת בו.

החודשים הראשונים בגידול בנותי היו מלאים בעבודה שהיא סך הכל מונוטונית ומפנה זמן להמון מחשבות שצצות בראש. שלא יתפרש כאן שלא הייתי עסוקה, אלא שמצאתי זמן בין הכביסות להאכלות להשקיע קצת בזה. ההתעסקות ביצירה עזרה לי למקד את המחשבה שלי. כתיבת סיפור הלידה שלי, עזר לי לעבד אותה ולהוציא אותה החוצה מהראש, הגוף והזיכרון שלי. כל הנושא של עיבוד חווית הלידה היום מאוד הולך ומתפתח בעולם הטיפול ועולה כמובן גם במסגרת הנחיית הורים. נשים לעיתים עלולות לחוות חוויות קשות במהלך לידה ולכן העיבוד שלה הוא חשוב ומקבל פוקוס מוצדק בשנים האחרונות.

שלבים ראשונים

התחלתי בקניית אלבום אפרורי למראה, יחד עם חבילה של טושים, ניירות מגניבים, דבק ועוד כל מני פיצ'יפקס.

אחר כך עשיתי העמדה לכל דף. אני בחרתי לעשות העמדה לפי צבעים. אבל אפשר לעשות לפי נושא או תחום. רציתי שהאלבום יכיל חוויות, סיפורים קטנים, תמונות ומידע על אבני הדרך ההתפתחותיות שלהן. גם כי היה לי חשוב להיות פרקטית- אין  שום סיכוי שאני אזכור מי התגלגלה קודם ובאיזה חודש יצאה השן.

ככל שהן גדלו, דאגתי לעדכן את אבני הדרך, לצלם תמונות שלהן ולצרף אותן לאלבום. תחזוק היומן היה לכל אורך השנה הראשונה של חייהן, תקופה שהיא די חופפת לתקופה של חופשת הלידה שלי.

לא הספקתי להשתמש בכל החומרים שהיו לי ואת מה שנשאר הכנסתי לקיט חומרי יצירה. מדי פעם, אני פותחת ויוצרת משהו: כרטיסי ברכה, שנה טובה, סתם קישוטי בית חמודים. היום הבנות שלי גדולות יחסית, הן עוזרות בהכנה וזו הפכה כבר לפעילות משותפת שלנו.

עוד נקודה לחשב עליה-

בתקופה בה תופעת ה- Sharenting כל כך רווחת וכל ילד יכול לפתוח את המדיה של ההורים שלו ולראות מתי הוא התהפך פעם ראשונה ואיך אמא שלו היתה מודאגת מהפריחה שיצאה לו על הגב בגיל 5 חודשים, יש משהו מנחם בשמירת הזיכרונות כמו פעם. אלבום מספק את הקטרזיס של ספר מוחשי, שאפשר לקחת, להחזיק ולעיין בו גם בימים של הפסקת חשמל.

אין תגובות

Sorry, the comment form is closed at this time.