4 האביזרים שיעזרו לכם בהרדמה של תינוק - Peachy - הנחיית הורים ייעוץ שינה
16994
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16994,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-13.1.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-17643

4 האביזרים שיעזרו לכם בהרדמה של תינוק

4 האביזרים שיעזרו לכם בהרדמה של תינוק

אחד העקרונות הכי חשובים בהרדמה של תינוק הוא האוירה של ההרדמה. כתבתי בהרחבה על הנושא ואני מזמינה את כל מי שלא קרא, להתחיל משם. בקצרה- הכוונה היא לתנאים הסביבתיים העוטפים את תהליך ההרדמה של התינוק.

המוצרים שבחרתי, מסלילים את ההרדמה של התינוק תוך כדי שימוש כמעט בכל החושים שלו. בבואנו להרדים תינוק, אנחנו לא רק רוצים להרדים אותו, אלא ללמד אותו כיצד להרדים את עצמו (קראתם כבר את המדריך שלי בנושא?). כמו בזיכרון, גם בלמידה- שימוש בחושים מעודד אותה ומחזק אותה.

אני כותבת לכם כל הנושא עכשיו, כי אני מקווה שתוכלו למצוא את הפריטים בהנחות הבלאק פריידי:

  1. מבער- לפני כמה חודשים קניתי מבער קטן מחרס, יחד עם שמן אתרי. יש ריח נהדר שמופץ בבית ועושה אוירה רגועה. בחורף אני אוהבת ריחות יותר חמים של וניל. בקיץ, אפשר לשים שמן שהוא בריח פרשי יותר שגם דוחה יתושים ולהרג שני ציפורים (או יתושים) במכה. הדלקת המבער היא כמו יריית הפתיחה לטקס השינה שלנו בימים אלו. ככל שהילדים קטנים יותר, ככה ההפנמה של הריח שלאחריו מגיעה הרדמה היא מהירה יותר. שימו לב שהריח נעים לילד ולא מוציא ממנו תגובות הפוכות- כי זה עניין של טעם אחרי הכל. אני קניתי את המבער ממיכל סבון טבעי וגם את השמן.  אפר למצוא את השמן כמעט בכל חנות טבע ובסופר פארם. כמובן, לא לשכוח לקנות גם נרות קטנים למבער (נרות לשבת עגולים).
  2. אמבטיה- נראה אולי מובן מאליו, אבל הסעיף הזה מיועד לכל ההורים שהילדים שלהם כבר גדולים מדי לאמבטיית תינוק ויש להם מקלחון בבית. כשהבנות שלי היו בערך בנות 3, קניתי אמבטיית פלסטיק ושמתי במקלחון בביתנו. זה הפך את תהליך המקלחת לכיפי יותר, במיוחד בחורף כשקר. יש משהו מנחם מאוד באמבטיה חמה, יחד עם כמה צעצועים וכמובן זמן איכות עם ההורה המקלח. אני מציעה את זה במיוחד להורים שמרגישים שהילד אולי עוד לא הסתגל למסגרת של הגן. אלו ילדים שחוזרים מהגן אחר הצהריים כשהם גמורים מעייפות והחשיכה המוקדמת לא עוזרת לעניין. מצב הרוח שלהם נע בין עצבנות להתשה, במקרה הטוב. הפתרון של אמבטיה חמה שמרפה את הגוף יחד עם הנוכחות ההורית וזמן תשומת הלב לילד, יכול להיות זמן נחמה משמעותי עבורו.
  3. רמקול- מוזיקה משפיעה על גלי המוח, התפקוד שלו ומכאן גם על הגוף שלנו. אז למה שלא ננצל את זה?  בימינו יש אין סוף אפליקציות להשמעת אלבומים ואוספי שירים. בהקשר של שינה, אני ממליצה על מוסיקה עדינה. הסגנונות שאני אוהבת לזמן ההרשמה הם בוסה נובה, מוסיקה קלאסית וג'אז. זה הזמן להתפרע ולשים מוזיקה בכל מני שפות מגוונת. קניתי לפני כחודש את הרמקול של JBL פליפ 5 ואני מאוד מרוצה ממנו (עולה בערך 350 ש"ח). יש לו בסים מעולים ולא משנה איפה נמקם אותו, אפשר לשמוע את המנגינה מכל נקודה אחרת בבית. יתרונות נוספים הם שהוא נייד, עם בטריה שמאפשרת שימוש ממושך ואינו מתקלקל במים. ככה שאפשר לשים אותו גם במקלחת.
  4. שרשרת מנורות- מהפשוטות שאפשר להרכיב על כמה מסמרים על הקיר. מנורות בחדר, הן טיפ מעולה שאני לא מפסיקה להמליץ עליו. המנורות מייצרות תאורה מעומעמת ויכולות להמשיך את אוירת השינה מהמקלחת לחדר של התינוק. הן מונעות הדלקה של אור מרכזי חזק בחדר, כך שגם אם צריך לקום באמצע הלילה לתינוק החזרה לשינה היא כמעט רציפה. תוכלו לצרף את הטיפ הזה גם למה שכתבתי על סידור החדר לילד.

 

אין תגובות

Sorry, the comment form is closed at this time.