איך שורדים את החגים בלי לשבור את הכלים - Peachy - הנחיית הורים ייעוץ שינה
16154
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16154,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-13.1.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-17643

איך שורדים את החגים בלי לשבור את הכלים

איך שורדים את החגים בלי לשבור את הכלים

תקופת החגים היא תקופה כיפית ומשפחתית. אבל מי מאיתנו לא סובל מסינדרום ה"משפחתולוגיה". לכל משפחה יש את המתחים השוררים בה, את התרבות שלה.

זה הופך להיות אפילו יותר מעניין כשמתחתנים ונחשפים ל"משפחתולוגיה" של בן או בת הזוג.

וזה הופך להיות מורכב שמגיעים ילדים לעולם והם נכפפים לתוך "המשפחתולוגיה" של שני הצדדים.

אני זוכרת את ההערות, המבטים כשהייתי משכיבה את הבנות שלי בזמן קידוש לפני האוכל. אף אחד לא אמר שום דבר באופן חותך, אבל זה היה נראה מוזר למשפחה של בעלי שאני משכיבה לישון את הבנות לפני שהם "נהנו" מהם ובזמן הברכה והכנסת השבת.

אז הנה כמה טיפים שיעזרו לכם:

קודם כל צאו מנקודת הנחה שהמשפחה שלכם ושל בן או בת הזוג שלכם אוהבת אתכם ורוצה להיות בחברתכם ובחברת הילדים שלכם. לרוב מאחורי ארוחת ערב החג היה מישהו שטרח המון כדי שכל המשפחה תהיה יחד סביב אותו שולחן. צריך לכבד את זה ולתת את תשומת הלב הראויה. אם סבתא רוצה לשבת קצת עם הנכד, תגיעו שעה לפני מועד ארוחת הערב כדי שיהיה לה זמן איתו בכיף.

לא הספקתם בערב החג, כי היה עמוס? אז תגיעו יום אחרי, העיקר- שמו את זה ברשימת סדר העדיפויות שלכם.

חגים הם לא זמן טוב לעבודה על הרגלים

 

טיפ נוף שאני יכולה לתת לכם הוא- תבליגו! כמו עם ילדים, גם עם מבוגרים התעלמות מהערות יכולה ממש לעזור. אני הרבה פעמים ממש עושה כאילו לא שמעתי: "נראה לי שקר לה", "היא רעבה", "היא לא אכלה", "למה היא משכיבה ככ מוקדם" וכן הלאה…

תוותרו. תוותרו על ספירת נקודות, תוותרו על כללים נוקשים, תוותרו על שעת השינה וההרגלים הקבועים. עכשיו זה ממש לא הזמן לנוקדנות. חגים זה זמן רגיעה, של משפחה. כשמשחררים נהיה הרבה יותר כיף ונעים.

ועכשיו לסיפור אישי- אני מאוד אוהבת ללכת עם הבנות שלי לפגוש את דודי היקר בזמני חגים. הבנות מכיפות שם וכן- לי יש שעה של שקט ושיחה עם מבוגרים (יאיי). המחיר של זה הוא הגזמה פראית של הבנות שלי עם מתוקים. דודי האהוב, בכל פעם כשהוא רואה את אחת הילדות שלי לא לועסות, הוא לוקח על עצמו את המלאכה החשובה של להציע להן שוקולד, סוכריות ועוגות מכל טוב. בהתחלה הייתי נורא כועסת מזה ונלחמת, קמה, מבקשת ושום דבר לא עזר. עד שהבנתי שהוא לא ישתנה והחופש להחליט נמצא אצלי.

בנימה זו, אאחל לכולכם חג שמח ושנה טובה. אושר ונחת מהילדים, אהבה ושפע!

רוצים לקרוא את המדריך המלא להרדמה עצמאית של התינוק שלכם?

אין תגובות

Sorry, the comment form is closed at this time.