ארבע סוגים של יועצות שינה, מי מתאימה לכם? - Peachy - הנחיית הורים ייעוץ שינה
16135
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16135,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-13.1.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-17643

ארבע סוגים של יועצות שינה, מי מתאימה לכם?

ארבע סוגים של יועצות שינה, מי מתאימה לכם?

כשזה מגיע למקצוע העזרה, כבר למדתם שאני מאמינה גדולה בכימיה. אבל…. איך תדעו בכל זאת למי הכי אתם מתחברים?

חלקתי את סגנונות היועצות לארבע, כך תוכלו לדעת לאיזה טיפוס אתם נוטים יותר. שימו לב שלכל "טיפוס" יש את החסרונות והיתרונות שלה. וכמובן, חשוב לומר, שהחלוקה כאן חוטאת בכך שהיא מכלילה מאוד. כל יועצת (כמו כל אדם), עומד בפני עצמו והוא יחיד ומיוחד.

כדי לדעת איזה טיפוס יועצת שינה מתאים לכם, כדאי קודם כל למלא את הטופס הזה.

טיפוס "היודעת"– יש לה גישה ברורה, היא מומחית לתחום. יש לה שיטה עבודה ממוסדת מחקרית וזאת השיטה שבה היא עובדת עם כל מי שבא לקבל אצלה עזרה, אתה לא מקרה מיוחד.

המוניטין המקצועי שלה חשוב לה מאוד כך שאם תתנגד, אתה רק מפריע לה בתהליך.

היא אשת מקצוע רציונלית, חושבת באופן שיטתי ומקבלת החלטה על ידי עובדות.

לעיתים יכולה להיות נוקשה, תתקשה באילתורים ויצירתיות. קחו אותה אם אתם משפחה שמחפשת מישהו שיבוא, יפתור את הבעיה וילך. אם היא נותנת לכם משימה, וודאו שאתם ממלאים אחריה! בסוף- היא תפתור לכם את הבעיה וזה מה שחשוב.

טיפוס ה"היפסטרית"–  היא זאת שתשכנע אותך ללדת בלידה ביתית, כי עשתה את זה ו"זאת החוויה הכי מהממת שהיתה לה". היא אשת אינטואיציה שתדע לחבר אתכם ליכולת הזאת גם כן. היא כל כולה בנתינה והרגשות שלכם חשובים לה לכל אורך הדרך. היא תזרום אתכם ותכיל אתכם עד אין קץ, מה שאומר שיהיה לה קשה יותר להציב גבולות עבודה ברורים. היא תרצה לשמור על היחסים שלכם כל הזמן ולכן עלולה למנוע מלתת לכם משוב. התהליך איתה עלול להמשך מאוד ויכול להיות שיגלוש בכלל לעזרה מסוג שלא ציפיתם לה כשנכנסתם להתקשרות איתה. מה שכן- אתם תרגישו טוב ובמרכז התהליך לכל אורך הדרך.

טיפוס "המצילה"– היא עברה איזה חוויה לא נעימה ומרגישה שהתפקיד שלה בעולם זה לתקן אותו ולהציל אנשים. היא רוצה לעזור לכם, כי ככה היא גם עוזרת לעצמה. היא תרגיש סיפוק מהעזרה לכם ולכן היא תהיה מלאת תחושת שליחות ומוטיבציה.

חשוב לה מאוד למצוא בעיניכם חן, גם אם זה על חשבון ה"אני מאמין" המקצועי שלה. היא תבחן את המקרה הייעוצי שלכם ביחס לעצמה ולכן לא תמיד אתם תהיו במרכז התהליך. לעיתים היא תזדהה אתכם יתר על המידה מה שעלול לסבך את הסיטואציה.

היא חברותית ידידותית, תפיג אצלכם את הבדידות מהר. בקיצור, הכל יהיה אתה "פאן".

הטיפוס ה"מולטי דיסיפלינרי"– היא תהיה ממוקדת בעובדות ובנתונים. יש לה המון ידע שהיא יכולה לעזור לכם איתו. היא מגיעה עם ניסיון קודם בתחום אחר וזה נותן הרבה range לתהליך. היא רואה את עצמה כאחראית הבלעדית לתהליך ולעיתים זה מכביד עליה ומקשה עליה לקבל החלטות ולוהביל אתכם בדרך.

חשוב לה שיתקבלו החלטות הגיוניות ומושכלות. היא מתוכננת ומוארגנת, לא תאחר לכם לפגישה ולא תגיד לכם להתקשר מבלי שתהיה זמינה לכך.

היא פורמלית ורואה את היחסים שלכם כמקצועיים בלבד. לעיתים יכולה להיות חסרת ביטחון והססנית בהתנהלות מולכם.

לסיכום- אוצר בלום! אם יש לכם את היכולת לשאוב את המידע אליו אתם זקוקים, היא אשת המקצוע שלכם.

אין תגובות

Sorry, the comment form is closed at this time.