קרא אותי ראשון - Peachy - הנחיית הורים ייעוץ שינה
15697
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-15697,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-13.1.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-17643

קרא אותי ראשון

קרא אותי ראשון

ראשית, חשוב לומר שלכל איש מקצוע יש אג'נדה, רק שלרוב האג'נדה היא לא גלויה. היא לא גלויה משתי סיבות- 1. איש המקצוע לא מודע אליה 2. האג'נדה לא אמורה להחשף כי יש בה מין המניפולציה.

האג'נדה שלי היא לקבל סיפוק גשמי- רגשי, מעזרה להורים בתהליך מציאת הזהות ההורית שלהם.

הכוונה כאן היא לכל ההורים באשר הם, לכל סוגי הילדים, מכל סוגי המשפחות. בבית הזה- מקבלים את כוווולם.

הבלוג שלי מציע הסתכלות מהפריזמה האישית שלי, היא מבוססת על העובדה שהייתי עובדת סוציאלית שהנחתה הורים, על כך שאני אמא לתאומות ועל ההוויה שלי כאישה שחיה בעולם הפוסטמודרני, המבלבל והמטורף הזה שאנו חיים בו.

לכן, סביר שתוכלו למצוא כאן 3 סוגים של אינפורמציה.

אינפורמציה מהסוג הראשון היא אינפורמציה מידעית. אני בטוחה שתוכלו למצוא אותה במקומות אחרים בגוגל, אבל לא תמיד הוא יהיה מובן ועממי. המטרה שלי היא להפוך את הידע לקריא וזמין! בבקשה אותתו לי אם אני בכיוון (וגם אם לא).

חלק אחר מהמידע שאני אכתוב כאן, יסתמך על הניסיון האישי שלי כאמא שנתקלת בחיי יום יום, החל מתובנות ועד לפאדיחות שקורות לי כאם לתאומות (כן, זה קורה הרבה).

חלק האחרון יהיה מתוך מקרים שאני מלווה או ליוויתי כיועצת שינה, כדי שנוכל כולנו ללמוד מהם.

חשוב לי לציין שמי שיעקוב אחרי הבלוג ידע כל מה שכל יועצת שינה יודעת. ממש ככה! הכל כאן! אני אחשוף כאן לאט לאט את כל רזי המקצוע. המטרה שלי היא שיותר ויותר הורים ידעו, יכירו את הילדים שלהם ואת עולם התוכן.

הערה- כשהתחלתי לכתוב את הבלוג ניסיתי לכתוב במקום "אמהות", "הורים", כדי להתייחס לכל סוגי ההורים באשר הם (בכל זאת, כדי לתמוך באג'נדה). מכיוון וזה הקשה עלי מאוד, האט את הכתיבה וקטע את הרצף, הפסקתי.

הסיבה העיקרית (כי יש הרבה סיבות) לכתוב "הורה" היא כי היום לא כל אישה היא המטפלת הראשית בתינוק.

עבורי זה מסמל את הבחירה של נשים בתפקיד ובדרך שהן חפצות בו. כולי תקווה שלבנות שאני מגדלת במסירות ואהבה תהיה את האפשרות הזאת. אז הפסקה הזאת מיועדת להן- ולכל הנשים שנאבקות יום יום על היכולת ל-ב-ח-ו-ר-!

 

ואחרי כל ההקדמות, בואו נתחיל…

אין תגובות

Sorry, the comment form is closed at this time.